وبلاگ شخصی رضا

وبلاگ شخصی رضا

مطالب زیبا|مذهبی|مناسبتی|اخبار|نظرات شخصی|سرگرمی|نرم افزار
وبلاگ شخصی رضا

وبلاگ شخصی رضا

مطالب زیبا|مذهبی|مناسبتی|اخبار|نظرات شخصی|سرگرمی|نرم افزار

نوحه حضرت علی اکبر

ماه پر از ستاره‌ام، مصحف پاره‌پاره‌ام

دیده گشا، به من که من، کشتۀ یک اشاره‌ام


یا ولدی، علی علی یا ولدی، علی علی


 



همدم دلنواز من، کبوتر حجاز من

ظهر شده اذان بگو، مکبّر نماز من


یا ولدی، علی علی یا ولدی، علی علی


زخم تو مانده بر دلم، داغ تو گشته قاتلم

آب ندادمت ولی، از لب خشکت خجلم


یا ولدی، علی علی یا ولدی، علی علی


اشک دو دیده‌ام ببین، رنگ پریده‌ام ببین

سرو به خون نشسته‌ام، قد خمیده‌ام ببین


یا ولدی، علی علی یا ولدی، علی علی

عمّه رسیده از حرم، مرا کمک کن پسرم

که دختر فاطمه را، به سوی خیمه ببرم


یا ولدی، علی علی یا ولدی، علی علی


بی‌تو غریب و بیکسم، چو طایری در قفسم

گریه شده بغض گلو، مانده به سینه نفسم


یا ولدی، علی علی یا ولدی، علی علی


به زخم دل دوا بزن، مرا مرا صدا بزن

به من بگو که زنده‌ام، دوباره دست و پا بزن


یا ولدی، علی علی یا ولدی، علی علی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد